Έχει παρατηρηθεί πως όταν πόναμε, κάνουμε αυθόρμητα κάποια συγκεκριμένη χειρονομία για να εντοπίσουμε και να ανακουφίσουμε τον πόνο.Δεν είναι τυχαίο επίσης, πως χρησιμοποιούμε τη λέξη “πιάστηκα”,για να περιγράψουμε μια ενόχληση στους μύες, μετά από καταπόνηση. Γιατί αυτό ακριβώς κάνουμε, πιανόμαστε και αυτοθεραπευόμαστε!

Η εκμάθηση τεχνικών αυτοθεραπείας ξεκινάει, με την αυτοπαρατήρηση των συμπτωμάτων και των αναγκών του σώματος. Μέσω ενός συστήματος κωδικοποίησης της γλώσσας του σώματος από τη μέθοδο FDM, μαθαίνουμε και κατανοούμεν την ασυνείδητη αυτή γνώση και εφαρμόζουμε άφοβα τις κατάλληλες τεχνικές αυτοθεραπείας. Χρησιμοποιώντας απλές τεχνικές από τις μεθόδους FDM και Mulligans Concept (πιέσεις, αυτομάλαξη, διατάσεις και αυτοκινητοποίησεις αρθρώσεων), με τα χέρια μας και με φτηνά εργαλεία (foam roller, μπαλάκι γκολφ κλπ) μαθαίνουμε να αυτοδιαχειριζόμαστε το πρόβλημα που μας απασχολεί, επιταχύνοντας παράλληλα τους μηχανισμούς αυτοϊασης.

 

Οφελη:
  • Ενίσχυση θεραπευτικού αποτελέσματος της χειροθεραπείας
  • Αυτοδιαχείριση των συμπτωμάτων
  • Εργαλείο πρόληψης
  • Όξυνση σωματικής αυτογνωσίας
  • Πρόληψη τραυματισμών
  • Ενίσχυση κινήτρου και ψυχολογίας για θεραπεία και άσκηση